نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

پکیج دیواری بوتان سال هاست که در میان مردم به عنوان یک برند معروف شناخته شده است  و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که  هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج دیواری بوتان را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود.

هنگام نیاز شما به تعمیرات پکیج دیواری بوتان انتخاب یک تعمیرکار پکیج بوتان متخصص مهم ترین قسمت از یک کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.

فدک تهوبه به عنوان مرکز مجاز و رسمی تعمیرات پکیج بوتان در سطح شهر می باشد که شما عزیزان در هر زمانی که پیکیج بوتان عملکرد مناسبی نداشت می توانید با انها تماس گرفته و درخواست کمک کنید .

 



:: برچسب‌ها: پکیج بوتان ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

هنگامی‌که در روزهای گرم تابستان از دست گرمای زیاد به منزل پناه می‌بریم، هیچ‌چیز بیشتر از یک کولر گازی و هوای خنک نمی‌تواند خستگی را از تن درآورد. اما امان از روزی که کولرتان را روشن کنید و ببینید که خراب است برای مثال باد گرم میزند با فیوز برق می پرد یا از پنل آن آب چیکه می کند و یا کمپرسور کار نمی کند

در چنین شرایطی خونسردی خود را حفظ کنید و برق دستگاه را قطع کنید تا از آسیب های بیشتر به دستگاه جلوگیری کنید آنگاه با یک مرکز مجاز و رسمی و فوق تخصصی تعمیر کولر گازی در نزدیکترین محل کار یا زندگی خود تماس بگیرید تا به عیب یابی و تعمیر داستگاه شما بپردازند

انچه در اینجا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد انتخاب یک تعمیرکار کولر گازی با تجربه و متخصص برای رفع عیب دستگاه می باشد . زیرا متاسفانه با شروع فصل گرما بارها شاهد این موضوع بوده ایم که کمک گرفتن از افراد آماتور علاوه بر هدر رفتن هزینه و زمان شما گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیر یا سنگسین تری هم شده است

به گزارش سرویس اخرین نیوز، فدک تهویه یک مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در تهران است که دارای متخصص ترین و متبحرترین تعمیرکاران کولر گازی و اسپیلت می باشد .

کلیه تعمیرکاران فدک تهویه با گذراندن دوره آموزش سرویس ، نصب و تعمیر کولرگازی در مراکز فنی حرفه‌ای و اخذ مدرک از اتحادیه صنایع برودتی می‌تواند عیب یابی و تعمیر کولرگازی را با کمترین هزینه برای شما انجام بدهند.علاوه بر این این مجموعه در سراسر تهران دارای شعب مختلفی می باشد که بعد از تماس شما در کمترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند.

 

اهمیت سرویس کولر گازی

وقتی شما یک کولرگازی رو برای منزل یا محل کارتون تهیه و نصب میکنید حتما” برای اولین بار کارت ضمانت را مطالعه میکنید اگر دقت کرده باشید به یک نکته خیلی مهم در آن اشاره شده که همه ما خیلی ساده از آن میگذریم یا اینکه یادمان میرود!نکته چیست؟

{ دستگاه فوق دارای پنج سال ضمانت کمپرسور میباشد و نگهداری آن به عهده خریدار میباشد }

دقت داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌خانگی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هرچند مدت یک‌بار این کار انجام نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارد که ممکنه تو اوج گرمای تابستان شما رو از سرمای خودش بی‌نصیب بزاره و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یه تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی رو توی گرما بمونیم پس بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن به صورت دوره ای  به سرویس کولر گازی بپردازید.

خوب اگر شما هم‌فکر می‌کنید می‌توانید شستشو و سرویس کولر گازی را خودتان انجام دهید کنید پس با ما همراه باشید تا نحوه سرویس کولر گازی همان کولر دو تیکه را به شما اموزش دهیم البته این اموزش برای افراد اماتور تهیه شده و اگر شما به صورت تخصصی قصد سرویس قطعات داخلی  کولر گازی را دارید میتوانید با یک یک سرویسکار کولر گازی با تجربه تماس بگیرید . گروه فنی فدک تهویه دارای بیش از 5 سال سابقه کاری در زمینه سرویس و شستشوی کولر گازی می باشد با اطمینان خاطر کار را به انها بسپارید

 

جابجایی و نصب کولر گازی را جدی بگیرید

برای نصب و راه اندازی اکثر وسایل برقی که برای منزل خود خریداری کرده اید تنها با وصل کردن سیم برق به پریز خودتان توانسته اید ان را نصب و راه اندازی کنید و نیاز به تخصص یا نصاب نداشته اند اما کولرهای گازی یکی از وسایل برقی می باشد که برای راه اندازی انها حتما باید از تخصص خاصی برخوردار باشید یا اینکه از نصاب کولرگازی کمک بگیرید.

کولرهای گازی یا همان اسپیلت ها تشکیل شده اند از دو قسمت پنل خارجی و پنل داخلی که پنل خارجی را در فضای بیرون (پشت پنجره ، روی دیوار،پشت بام و..) نصب می کنند و پنل داخلی را روی دیوار در داخل منزل نصب می کنند سپس این دو قسمت به وسیله کابل برق و لوله های مسی بهم متصل می شوند .

نصب کولر گازی باید با دقت بسیاز زیادی انجام شود یا اینکه توسط نصاب کولر گازی با تجربه انجام شود زیرا نصب کولر گازی دارای نکات ریزی می باشد که اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری برای شما شود (میزان بازدهی دستگاه کم می شود ) و یا اینکه کولرتان دائم به تعمیرات دارد.

جابجایی و نصب کولر گازی یکی از تخصصی ترین اموری است که ما در این مرکز سال‌هاست به صورت کاملاً حرفه ای با کمک تیم متخصص و نصاب کولر گازی مشغول به انجام آن هستیم. تعمیرکاران ما با گذراندن دورهای علمی و عملی مشغول به این کار شده‌اند که به همین دلیل قبل از انجام کار با توجه به کارشناسی محل نصب کولر گازی ، شما را در خرید دستگاه متناسب با محیط و محل نصب کولر گازی راهنمایی خواهند کرد و بعد از انجام امور کارشناسی ، کار را همگام با استاندارهای صنعتی و قوانین شهرداری (زیباسازی نمای ساختمان) به انجام می‌رسانند. این مرکز سال‌هاست که با انعقاد قرار داد با سازمان های دولتی و خصوصی بزرگی همچون : بانک تجارت ، شرکت شیبا ، مخابرات استان تهران ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،شهرداری تهران ، مترو خط یک تهران، و… تخصص و صداقت خود را اثبات کرده است .

مراحل ثبت سفارش تعمیرات در مرکز تخصصی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی

شما می‌توانید درخواست خدمات کولر گازی خود را (برای مثال تعمیر کولر گازی ، سرویس کولر گازی ، نصب کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی…) از طریق تماس (با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ ) و یا پر کردن فرم ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین (بدون محدودیت زمانی) ثبت کنید.

در صورتی که از طریق فرم و به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرده باشید، همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی درباره دستگاه (مدل، گارانتی، مشکل دستگاه، ساعت مراجعه تعمیرکار و …) را از شما دریافت و ثبت می‌کنند. در نهایت پس از هماهنگی با شما، نزدیک‌ترین متخصص فنی را به محل شما اعزام می‌کنند.

همچنین همکاران ما پس از اتمام کار تعمیرات کولر گازی شما، پیگیری‌هایی در خصوص صحت انجام کار و رضایت‌مندی شما از خدمات انجام شده به عمل می‌آورند.

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

با توجه به گسترش زندگی شهرنشینی و زندگی در آپارتمانهای کوچک استفاده از وسایل گرمایشی پرمصرف مانند بخاری و شومینه تا اندازهای غیر منطقی به نظر میرسد؛ زیرا این وسایل گرمایشی نیاز به فضای زیادی جهت قرار گرفتن دارند و به صورت تک کاربره هستند. این بدین معنا است که بخاری و شوفاژ تنها جهت گرمتر ساختن محیط ساختمان استفاده میشوند و سودمندی دیگری ندارند. به همین دلیل تدابیری در نظر گرفته شده است که وسایل پر کاربردتر و کم مصرفتری مانند پکیج دیواری در آپارتمانها استفاده شود. این وسایل قابلیت اتصال به گاز شهری، برق و آب را دار هستند. همچنین با وجود قابلیت اتصال پکیج به دیوار از فضای منزل نیز
، به صورت بهتر استفاده میشود. پکیج دیواری آب گرم مورد نیاز جهت سرویسهای بهداشتی آشپزخانه و شوفاژ را تأمین میکند تا دیگر نیازی به استفاده از چندین وسیله مانند بخاری، آب گرمکن و… نباشد. اهالی ، با توجه به کاربردی بودن این وسیله در صورتی که عملکرد دستگاه با مشکل مواجه گردد منزل با مشکل جدی مواجه میشوند؛ زیرا دیگر نه آب گرمی جهت حمام کردن و شستشوی ظروف وجود دارد و نه گرمای منزل در حد متعادل حفظ میشود. از این رو بهتر است قبل از حادتر شدن موضوع نسبت به دریافت سرویس و تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید. تا مجبور نباشید در یک خانه سرد زندگی کنید!

تعمیر پکیج دیواری به مجموعه خدماتی گفته می شود که روی یک دستگاه پکیج دیواری که دارای عیب است انجام می شود تا این مجموعه به درستی کار کند و آب و گرمای مورد نیاز تامین کند



:: برچسب‌ها: پکیج دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

سرویس چیلر

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن از چیلرهای ساختمان استفاده می کنند تا از سرمای آن لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هر نوع از چیلر بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید، بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن چیلر آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر خواهد کرد تعمیرات چیلر  در مقایسه با سرویس چیلر  بسیار پر هزینه خواهد بود.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه فدک تهویه ارائه ی سرویس های نگهداری و تعمیر چیلر با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان البرز،تهران و توابع خواهیم بود .

 

 



:: برچسب‌ها: سرویس چیلر ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه

در اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه باید ابتدا نیاز سنجی‌های اولیه صورت بپذیرد. در سردخانه نیاز به یک اتاق نگهبانی، محلی برای تخلیه بار یا بارگیری محصولات و سوله‌هایی جهت نگه داری محصولات منجمد است. سقف و دیوارهای محوطه سردخانه که جهت نگه داری مواد غذایی از آن استفاده می‌شود باید به طور کامل عایق بندی شده باشند. این عایق بندی امکان تبادل هوای محیط بیرون با درون سردخانه را به کمترین میزان ممکن می‌رساند. حال اگر هنگام راه اندازی و نصب سردخانه کلیه اصول و شرایط لازم جهت اجرای سردخانه رعایت نشود می تواند ضرر بسیار بزرگی به مشتری وارد شود.

به همین علت بهتر است که ما همیشه به شما توصیه می کنیم که کار اجرا ، راه اندازی سردخانه و نصب سردخانه را به متخصص و تکنسین آن بسپارید تا کلیه شرایط و قوانین به صورت صحیح هنگام انجام کار رعایت و اجرا شود تا بعدها هنگام استفاده از سردخانه به مشکلات و تعمیرات متداول روبرو نشویم.

 

http://fadaktahvieh.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/



:: برچسب‌ها: نصب سردخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

شاید با شنیدن نام سردخانه در کنار سایر وسایل سرمایشی یا گرمایشی اندکی تعجب کنید! زیرا ار سردخانه ها برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی استفاده می شود

اما اهمیت این وسایل سرمایشی نسبت به سایر وسایل نام برده شده بیشتر است؛ زیرا با وجود طراحی ویژه‌ای که دارد از گازهای مبرد و اجزای خنک کننده بسیار قوی استفاده می‌کند تا بتواند برودت هوای مورد نیاز در یک سردخانه را تأمین کند.

حال تصور کنید چند ساعت سردخانه به دلایل نامعلومی از کار بیفتد و دیگر قابل استفاده نباشد! مواد غذایی موجود در سردخانه تا زمان مراجعه تعمیرکاران و عیب یابی و تعمیر سردخانه به طور کامل فاسد می‌شوند؛ زیرا با توجه به پیچیده‌تر بودن طراحی این سیستم سرمایشی فرآیند عیب یابی و تعمیر آن زمان برتر خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر سردخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

مسلماً با پیشرفت در تمام عرصه‌های زندگی سیستم های حرارتی و برودتی از این قاعده جدا نبوده و هر روزه در حال پیشرفت و به‌روز شدن است شاید امروزه با اطمینان بتوان سیستم های حرارتی و برودتی نظیر کولر گازی ، داکت اسپیلت ، سپیلت ، چیلر و مینی چیلرها ، سردخانه ، پکیج گرمایشی و موتورخانه و فن کویل ها عضو جدانشدنی از هر زندگی هستند که در صورت نبودن این وسایل روال زندگی ما مختل شده یا شاید امکان پذیر نباشد.

پس  حتماً شما هم در هنگام استفاده از این وسایل با مشکل روبرو شده‌اید و نیاز به کمک پیداکرده‌اید مانند اینکه:

1-      کولر گازی شما باد گرم میزند و یا اینکه مقدار پرتاب باد آن نسبت به کم شده است و یا اینکه از پنل کولر گازیتان اب سرریز کند و به یک تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی نیاز دارید.

2 – کمپرسور چیلر صدای زیادی می دهد و یا اینکه کمپرسور چیلر کار نمیکند و اینکه سیستم سرمای کمی تولید می کند و نیاز فوری به یک دنبال یک سرویسکار برای تعمیر چیلر تان هستید.

کمپرسور داکت اسپیلت روشن نمیشود و یا اینکه روشن میشود اما سرمای مطلوبی ندارد و یا اینکه در جلوی پنل داکت اسپیلت یخ زده است و با یک تکنسین برای انجام سرویس و تعمیر داکت اسپلیت تماس گرفته اید.

به اندازه ای امروزه سردخانه ها از اهمیت بسیار بسیار بالایی در نگهداری مواد غذایی دارند که کوچک ترین عیب در سردخانه می تواند باعث ایجاد خسارات اقتصاد بسیار سنگینی به کشور و یا حتی خود فرد بزند . در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک تعمیرکار سردخانه برای سرویس و تعمیر سردخانه می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند

چطور از اسان ترین و کم هزینه ترین راه ممکن لوازم سیستم های حرارتی و برودتی  را تعیمر کنیم

با توجه به بالا بودن هزینه های تعمیر و نگهداری از این لوازم مطمئناً اگر شما از این وسایل به درستی استفاده کنید عمر مفید این لوازم افزایش یافته و مدت زمان بیشتری شما را از تعمیر بی‌نیاز خواهد کرد  ولی اگر شما از بهترین برند موجود در بازارهم استفاده کنید به دلیل اینکه هر وسیله ای از قطعات مصرفی تشکیل شده است بالاخره نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد.

اما ممکن است این اتفاق د رزمانی رخ بدهد که شما هیچ گونه دسترسی به تعمیرکار یا تعمیرگاه نداشته باشید یا آنکه انجام این کار از نظر هزینه برای شما قابل پرداخت نباشد و شاید از نظر فنی باکمی کمک گرفتن از کسی بتوانید خودتان مشکل را حل کنید به همین دلیل ما در وب‌سایت فدک تهویه که یک وب‌سایت آموزشی و تعمیرگاهی چیلر ، کولر گازی ، داکت اسپیلت ، سردخانه ، پکیج گرمایشی  است تمام این موارد را فراهم آورده‌ایم تا اگر به آموزش یا مشاوره نیاز دارید یا تعمیرکار برای تعمیر لوازم خود احتیاج دارید به آن دسترسی داشته باشید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 21 صفحه بعد